wtorek, 11 grudnia 2012

tunel środkowy wyfrezowany

No i kolejna moja myśl została zmaterializowana :).

Znalazłem odpowiedniego człowieka w Polkowicach. Cel, wyfrezować w styropianie projekt tunelu środkowego, który nastepnie posłuży jako kopyto do zrobienia laminatu. Kopyto to będzie służyło mi do nauki laminatowania. Nie pojęcia jak to się robi, ale mam nadzieję, że się nauczę. Kolejnym krokiem będzie reszta nadwozia, więc jest o co walczyć. Model tunelu jeszcze do mnie nie dotarł, więc ciężko mi ocenić jak pasuje, ale kiedy tylko będę go miał, to będzie chciał przymierzyć w pojeżdzie. Duży okrągły otwór na górze będzie służył do zamontowania zegarka od... syreny/warszawy/żuka. Zakupiłem już takowy i mam nadzieję, że ładnie będzie pasował.Dwa podłużne wertikalne wgłebienia po bokach mają służyć na zgromadzenie kontrolek świateł. Mały okrągły otwór na dole, to miejsce przewidziane dla włącznika start/stop. Poniżej tego włącznika przewidziałęm miejsce na pozostałe włączniki, głównie świateł. To duże pośrodku to kieszeń na drobiazgi:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz