niedziela, 23 września 2012

projekt tunelu środkowego

Obok nadwozia, jako bryły zewnętrznej próbuje swoich sił w stylizacji wnętrza, jeżeli można tak nazwać to, co w moim pojeździe będzie. Zaprojektowałem tunel środkowy, w allegro znalazłem człowieka, który frezuje w styropianie. Jako że ja mam dwie lewe ręce, pomysł wyfrezowania modelu, który od razu będzie się nadawał jako kopyto pod laminat wydal mi się bardzo fajny. Poniżej zamieszczam zdjęcie projektu. Nie jest to niestety wersja, którą przesłałem do frezowania, ale chcę tylko pokazać próbkę możliwości (chyba moich:)).
Człowiek, który ma wyfrezować model, chciał spróbować swoich sił na glinie. Jako że ten materiał lepiej pozwala frezować szczegóły, a jest równie tani. Niestety po kilku godzinach od frezowania model popękał. Dostałem tylko zdjęcie efektu końcowego z informacją, że poszukiwania taniego zamiennika dla styropianu nadal trwają.
Poniżej zdjęcie wyfrezowanego modelu tunelu, niestety popękanego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz