środa, 7 sierpnia 2013

laminowanie obudowy kolumny kierowniczej



Przekładnia kierownicza w moim aucie tak jak i kolumna, pochodzą prawdopodobnie z VW golfa. Na potrzeby wygodniejszej pozycji za kierownicą przedłużyłem drążek kierowniczy i zmieniłem pozycję kierownicy. Mam wrażenie, że teraz będzie wygodniej kierować. Żeby zabezpieczyć przeguby krzyżakowe drążka kierowniczego przed czynnikami atmosferycznymi oryginalnie montowana jest osłona na przekładnię. U mnie nie jest możliwe zamontowanie tej części, dlatego postanowiłem dorobić sobie taką obudowę z laminatu. Jak na półgodzinną pracę jestem bardzo zadowolony.
Kopyto przygotowałem z butelki plastikowej i kartonu.

Później było już tylko laminowanie...


No i gotowy element po wyjęciu formy. Co ciekawe bardzo łatwo i lekko butelka i karton odeszły od laminatu, a nie używałem żadnych rozdzielaczy, poza zwykła szarą taśmą.


No i gotowy element zamontowany już w aucie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz